ZwemClubLosser
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Adres
Postadres
Zwemclub Losser
Postbus 31
7580 AA  LOSSER

Clubgebouw
"De Hanger"
Bookholtlaan 17
7581 BB LOSSER
053 - 536 00 18
 
Laatste onderwerpen
» testtopic
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptyvr apr 05, 2013 5:31 am van susie

» Bestuur
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptydo maa 21, 2013 1:56 am van susie

» Foruminstellingen
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptyza okt 23, 2010 12:10 am van susie

» Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptyza okt 23, 2010 12:09 am van susie

» Waarom registreren
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptyza okt 23, 2010 12:07 am van susie

» Lid worden?
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptyvr okt 22, 2010 10:11 pm van susie

» Algemene Informatie
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptyvr okt 22, 2010 10:03 pm van susie

» paar kleine regels
Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Emptydi sep 23, 2008 8:59 pm van susie


Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic

Ga naar beneden

Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Empty Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic

Bericht van susie za okt 23, 2010 12:09 am

Hoe plaats ik een reactie, plaats ik een nieuw topic Uitleg10
Klik erop voor vergroting

1. Post reply, als je hierop klikt, open een veld waarmee je een reactie op bovenstaand bericht kunt geven.
2. new topic. Als je hierop klikt maak je een nieuw topic aan
3. quick reply mogelijkheid, je kunt direct in het velt typen en als je op verzenden(3) klikt wordt je reactie geplaatst
susie
susie
Admin

Vrouw Aantal Berichten : 18

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum